apo oti akougetai tha einai teras....ti moter tha baleis?
Όπως είπαμε και στην αρχή VH45DE (v8 4500 cc περίπου 350 HP με λίγο tunning) Και μετά έχει ο Θεός ...
Έχω την αίσθηση ότι προτίθεσαι να κατασκευάσεις κάτι που θα έχει επιδόσεις επιπέδου μονοθεσίου F3, χωρίς όμως να έχεις προηγούμενη εμπειρία και συλλογή δεδομένων από πιο ελαφριές κατασκευές, π.χ. κάτι με 550 κιλά και 140 άλογα. Ένα ελαφρύ όχημα 600 κιλών (+οδηγό=700) που θα φοράει 18άρες ζάντες, με ξενίζει...
Ναι, αλλά είπαμε ότι θα πάρει χρόνια. Όχι ως κατασκευή (αυτό τελικά είναι εύκολο) αλλά ως βελτίωση ώστε να έρθει σε επίπεδο να μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Απλώς την εμπειρία θα την αποκτήσω στην πορεία. Και προφανώς θα το πληρώσω με το να κατασκευάσω πράγματα 2 ή και 3 φορές μέχρι να γίνουν όπως πρέπει. Τα 750 κιλά με τις 18άρες δεν έχουν σημασία. Και το Atom πριν εμφανιστεί κανείς δεν το φανταζόταν. Και εγώ αν άκουγα πριν από 10 χρόνια 500 κιλά 300 άλογα θα έλεγα δεν γίνεται, αλλά να που 7 άτομα σκέφτηκαν out of the box και το έκαναν.
Σε συνδυασμό με το ότι σε ενδιαφέρει να κυκλοφορεί και στο δρόμο (άσχετα αν δεν θα βγάλει πινακίδες) με οδηγεί στο να μην μπορώ καθόλου να φανταστώ πώς θα είναι ένα τέτοιο όχημα τελικά, με τι θα μοιάζει στην όψη και - το κυριότερο - με τι θα μοιάζει στην οδήγησή του...
Το ότι θέλω να μπορεί να κυκλοφορήσει στον δρόμο μην σε μπερδεύει.
Όπως είπα και πιο πριν αυτό σημαίνει μόνο τα εξής :
- Να μην υπερθερμαίνεται σε συνθήκες στάσης ή χαμηλών ταχυτήτων
- Να έχει ικανή απόσταση από το έδαφος ώστε να μην βρίσκει κάτω συνέχεια
- Οι διαστάσεις του να είναι σχετικά συμμαζεμένες, δηλαδή όχι υπερβολές πχ μετατρόχιο 2 μέτρα κλπ.
Η όψη είναι κάτι που δεν με έχει απασχολήσει προς το παρόν. Αν και δεν θα με χάλαγε κάτι τέτοιο
- 1493907699_countach__lady.gif
- (152.64 KiB) Μεταφορτώθηκε 1727 φορές
Σημείωση : η κυρία είναι και ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ...
Χωρίς πλάκα τώρα έχω σκεφτεί αρκετά την αεροδυναμική αλλά όχι την ακριβή μορφή του εξωτερικού περιβλήματος. Λόγω του ότι ο κινητήρας θα είναι μπροστά η όλη όψη θα μοιάζει σαν πρωτότυπο τύπου Le Mans και όχι σαν open wheel formula.
Αλήθεια, πώς το έχεις φανταστεί οδηγικά; Με τι θα ήθελες να το κάνεις να μοιάζει οδηγικά; Με ένα Honda S2000; Με ένα Lotus Elise; Με ένα Caterham-Westfield; Με ένα single-seater F3;
Με αυτό που θα πηγαίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται σε μία πίστα τύπου Σερρών. Δηλαδή ως ένα βιδωμένο στην άσφαλτο πρωτότυπο που θα χρειάζεται χειρουργικές κινήσεις αλλά θα πηγαίνει τραγικά πιο γρήγορα απ' ότι κυκλοφορεί στον δρόμο. Γι' αυτό και επέλεξα να κάνω την ανάρτηση κούτσουρο, με τεράστιο contact patch, με πολύ μικρές διαδρομές και μέγιστη κλίση 2 μοίρες. Η αρχική σκέψη να είναι κάτι που θεωρητικά να μπορούσε να βγάλει και πινακίδες δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με τις γνώσεις μου και τις επιδόσεις που συζητάμε. Οπότε, επειδή ο στόχος είναι οι επιδόσεις, αντί να καταφύγω σε έναν ατυχή συμβιβασμό μεταξύ άνεσης και εξωπραγματικών επιδόσεων, απλώς εξαφάνισα την άνεση.