Καλησπέρα στην παρέα.
Είμαι νεότατο μέλος εδώ, αλλά από την πρώτη ματιά βρίσκω πολλούς ψαγμένους, και γνώστες του αντικειμένου. Κοινώς, έχουν "ψηθεί" στα συνεργεία ή τα γκαράζ τους και βοηθάνε τους λιγότερο "ψημένους"
Στο θέμα μου. Έπεσε στα χέρια μου ένα PGO Bugster 150, το οποίο έχει γράψει περίπου 20k χιλιόμετρα σαν νοικιαζόμενο!!! Φυσικά δεν πάει με τίποτα πάνω από 25-30 km/h και έτσι έλεγα να κάνω κάποιο engine swap για να το δυναμώσω λίγο.
Οι πιθανοί donnors είναι :
XT 600 με μίζα (τρακαρισμένο, αλλά με πλήρες κινητήρα και ηλεκτρικά)
BMW F650 (τρακαρισμένο, με πλήρες κινητήρα και ηλεκτρικά, αλλά πιθανότατα κολλημένο κινητήρα)
Piaggio Beverly 500 (μόνο πλήρες κινητήρας, ντεποζιτο, πλεξούδα)
Ποιο από τα τρία θα επιλέγατε, με γνώμονα την δύναμη (όχι πιστάδικο κλπ, μόνο σε καμιά παραλία ή/και αλάνα για εντελώς της πλάκας "drift"), την ευκολία εγκατάστασης, και την αξιοπιστία?
Έχει κάνει κάποιος κάτι παρόμοιο, με τέτοιου τύπου βάση/σασί?