Τελικά βρέθηκε λύση και μάλιστα πολύ άρτια τεχνικά και με διατήρηση όλων των γνήσιων εξαρτημάτων (τρόμπα βενζίνης, σωληνώσεις κλπ).
Πιο πάνω φαίνεται το τεπόζιτο το οποίο τελείωνε στην κόκκινη γραμμή. Προστέθηκε επιπλέον δοχείο κατάλληλου σχήματος ώστε να παγιδεύει εσωτερικά τη βενζίνη. Έχει κολληθεί κάτω από το κυρίως δοχείο και επικοινωνεί μέσω μίας μεγάλης τρύπας (διαμέτρου 6-7 εκατοστά) καθώς και 3 μικρότερες στα άκρα. Έτσι, βενζίνη θα πέφτει πάντα μέσα στο δοχειάκι και μάλιστα αρκετά παγιδευμένη ώστε να μην φεύγει από την τρόμπα που βρίσκεται κάτω αριστερά.
Μερικές ακόμα φωτό:
Η μετατροπή έγινε στο συνεργείο του Γιώργου Σεβνταλή στο Γαλάτσι, στοίχησε συνολικά €100 και έμεινα με τις καλύτερες εντυπώσεις από την φιλικότητα αλλά και την αποτελεσματικότητα του συγκεκριμένου μηχανικού.
Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα
Απομένει δοκιμή σε πίστα για επιβεβαίωση. Στο δρόμο λειτουργεί με χαμηλά τη στάθμη της βενζίνης και κανένα πρόβλημα όταν στρίβω. Επιτέλους!