Σελίδα 16 από 19

Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Οκτ, 2009 19:39
από DUKE
Πολύ ενδιαφερον.. Αεροδυναμικά δεν καταλαβα πως θα προκείψουν τα οφέλη. Αφου θα βγει φαρδύτερο, θα έχει μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια (βεβαια και περισσοτερο χώρο να πειραματιστεις αεροδυναμικα).
Οσο αφορα την ασφάλεια σε αυτα τα οχήματα καλό είναι να το ξεχάσουμε γιατί ακομα και με αυτο το ντιζαιν αν έρθει κατι προς τα πάνω μας (η εστω αν παμε εμεις πανω του) πολύ απλά το στρατζαριστο θα μας κόψει τα κόκκαλα. Το καλυτερο λοιπόν που έχουμε να κάνουμε είναι να δώσουμε έμφαση στην ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου.
Αν δεν αλλάξει η γεωμετρια και δεν βγουν οι τροχοι αρκετά πιο έξω μιλαμε και για ενα σχέδιο αρκετά διαφορετικο απο του 7 οπως το ξέραμε σήμερα.
Οπως και να έχει καμία έτοιμη λυση δεν σου κάνει απο πλευρας Bodykit.
Αληθεια Θπδωρή τι σκοπευεις να κάνεις σ αυτον τον τομέα? Ϊσως να μπορώ να βοηθήσω.

Οσον αφορά την πεταλιέρα, την δοκίμασες καθόλου πρακτικα, και ρωτάω μονο και μόνο επειδή τα πετάλια έχουν εναν πολύ περίεργο τρόπο που πρεπει να κάτσουν (σε σχέση με τα πολιτικά αυτοκίνητα περιεγο, οχι με τις φόρμουλες). Έιχα κάνει το λάθος να χρησιμοποιήσω αυτες που έχει η Rally Design gia Escort MK2 με κάποιο modification (ανεπυτιχώς όμως) μιας και η γωνία των πεταλίων ηταν για να τα πατας απο πανω σε 40 μοιρες και όχι ευθεία σε 90 μοιρες.
Οπως και να έχει, γιατι δεν σκέφτηκες την παρακάτω που είναι και floor mounted?
http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... m2lktup6l4
Άν είναι να ξαναφτιάξεις για εσένα με ενδιαφέρει παντως.
Οσο αφορά τον κινητήρα και για οτιδήποτε άλλο φτιάχνεις είμαι σίγουρος η αποτυχια είναι μια έννοια που δεν θα την δεχτείς.
Να ξερεις οτι ως μηχανολόγος σε έχω πρότυπο.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Οκτ, 2009 20:24
από DUKE
Περι αεροδυναμικής κ 7...
ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ!!!!
http://www.trackday-special.gr/forum/in ... pic=1339.0

Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Οκτ, 2009 08:20
από γκ
Γιατί να έχει μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια; Αφού δεν βγαίνει το πλαίσιο πιό έξω από τα πίσω φτερά, η μετωπική επιφάνεια είναι ίδια. Ο αέρας οδηγείται πιό σωστά γύρω από τους πίσω τροχούς από το καλυμένο πλαίσιο του Θόδωρου. Τα κλασικά φτερά είναι σχεδόν κάθετα.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Οκτ, 2009 22:36
από Echidna
Φοβερή ιδέα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Από ότι προτείνεται για ενίσχυση, (λαμαρίνα στο τούνελ, ενισχύσεις στα τραπέζια μπροστά κλπ) είναι μακράν το καλύτερο και το μόνο που προσφέρει και παθητική ασφάλεια στις χτύπα ξύλο πλαγιομετωπικές. Αναγκαστικά θα αλλάξει και η αισθητική και η αεροδυναμική προς το καλύτερο. Άσε που βγάζει και βοηθητικούς χώρους. Το πλευρικό ρολ μπαρ που μπαίνει στους αγώνες κάνει το αυτοκίνητο άχαρο, δίνει την αισθητική buggy και εν πάσει περιπτώσει να κάνεις ένα ελαφρύ σασσί που χρειάζεται ένα υπέρβαρο ρολλ μπαρ για να περάσει τεχνικό έλεγχο δεν είναι και ότι σοφότερο.
Μιά τέτοια επαναστατική και ολιστική αναθεώρηση σκεφτόμουν όταν έλεγα για τη στήριξη του κινητήρα μοτοσυκλέτας. Εγώ σκέφτομαι π.χ. να ξεκινήσω το ρολ μπαρ από το πάτωμα, αφαιρόντας τα στρατζαριστά, τα πλακάκια που βιδώνει κλπ. Ο στρογγυλός σωλήνας δηλαδή να είναι κολλημένος στο πάτωμα, να ανεβαίνει παράλληλα με την πλάτη του οδηγού, παραλείποντας τα στρατζαριστά κλπ. Τι λένε τα FEA επ' αυτού;
Και βέβαια καλοπροαίρετα σας μπριζώνω εσάς τους λεπτολόγους. Και με αντίθετα αποτελέσματα επίσης. Μπριζώνομαι και εγώ για BEC. Όχι στο τρέχον επτάρι πάντως.
Και για να μη ξεχνάμε τη τέχνη του μπριζώματος: Το γρανάζι κίνησης των μοτό είναι στο πίσω μέρος του κιβωτίου, άρα τοποθετημένο το γρανάζι στο μεσον του αυτοκινήτου το μεγαλύτερο μέρος του κιβωτίου και ολόκληρος ο στρόφαλος είναι αριστερα.
Οι ανάγκες που με οδήγησαν σε αυτή την ιδέα ήταν τρεις.
Αεροδυναμική, παθητική ασφάλεια, στρεπτική ακαμψία, χωρίς συγκεκριμένη σειρά.

Σχετικά τώρα με το roll cage, εάν γίνει όπως λες, δηλαδή καταργώντας τα πλακάκια πίσω και πάνω και κολλώντας τη βάση του χαμηλά στο σασί, νομίζω πως θα πρέπει να βρεθεί κάποιος τρόπος τα κατακόρυφα (ή περίπου κατακόρυφα) δοκάρια του cage να ενώνονται σταθερά με το κυρίως σασί από πάνω μέχρι κάτω. Εάν δεν ενώνονται σταθερά, τότε οι τάσεις δε θα μπορέσουν να "κυκλοφορήσουν" σωστά. Με λίγα λόγια αν το σημείο σύνδεσης cage και σασί είναι μονάχα το κάτω μέρος του τελευταίου, ουσιαστικά θα έχεις δύο άκαπμτα πλαίσια ενωμένα όμως μεταξύ τους με ένα "λάστιχο". Για το λόγο αυτό έχω υπόψη μου από κάτω και γύρω από το πλακάκι να προσθέσω κάποια δοκαράκια ώστε να μπορέσω να μοιράσω κάπως τις τάσεις από το cage στο κυρίως σασί. Εκτός και αν λέγοντας "να ανεβαίνουν παράλληλα με την πλάτη του οδηγού" εννοείς ότι τα κατακόρυφα δοκάρια του cage θα είναι κολλημένα με τα αντίστοιχα δοκάρια του σασί (και όχι μόνο με το πάτωμα), οπότε πάω πάσο.

Για το τελευταίο μπρίζωμα έχεις δίκιο, λάθος δικό μου. Όντως το βαρύτερο τμήμα του μοτέρ είναι ήδη προς τα αριστερά της κεντρικής γραμμής του σασί..

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Οκτ, 2009 08:23
από γκ
Όχι προς Θεού να κολληθεί μόνο στο πάτωμα. Εννοώ να αντικαταστήσει πλήρως τα Κ3 και Κ4 και να κολληθούν πάνω του όσα κομμάτια κολλιούνται στα Κ3 και Κ4. Δηλαδή τα Κ1, Κ2, Ο, Ο1, Ο2 κλπ. Υπάρχει βέβαια η δυσκολία των φάλτσων όλων αυτών των στρατζαριστών που θα κολληθούν σε σωλήνα....

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Οκτ, 2009 19:22
από Echidna
Να συνδέουμε και την πλεξούσα σιγά σιγά.

Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Οκτ, 2009 19:55
από Echidna
Να και τα οργανάκια! :D

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Οκτ, 2009 20:42
από kastrato
δεν μπορω οθτε να τα βλεπω τα καλωδια πια!!!
Τα σιχαθηκα....
Καλη τυχη Τεο!!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Οκτ, 2009 18:52
από Echidna
Σήμερα τελικά τροφοδότητησα με ρεύμα το ηλεκτρικό κύκλωμα.
Ο κινητήρας δυστυχώς δε μιζάρει προφανώς γιατί το μοτέρ έχει μέσα κάποια ταχύτητα. Ίσως να φταίει και η μπαταρία η οποία ήταν πρακτικά για πέταμα. Αυτές τις μέρες περιμένω από USA τον επιλογέα ταχυτήτων ώστε να βάλω νεκρά, καθώς και φουλ σετάκι σωληνάκια βενζίνης. Θα επανέλθω!


Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Οκτ, 2009 13:02
από kastrato
ITS ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Ιαν, 2010 21:54
από DUKE
Ti omorfa organa thee mou!!
Pou eisai xamenos thodora?
Pws paei to 7??
Prepei na ftiaxoume thn petaliera gia to prwtathlima fetos!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιουν, 2010 18:26
από Echidna
Κάποιες μικροεξελίξεις στο σχεδιασμό του σασί.
Έχω σχεδόν καταλήξει περίπου στο 1.6:1 ως λόγο wheelbase/track και σύμφωνα με τα γραφόμενα είναι και η ιδανική αναλογία. Αυτή τη στιγμή είμαι στο να αποφασίσω για το λόγο front track / rear track και επομένως θα πρέπει να εξασφαλίσω αυτό ώστε να παραγγείλω ζάντες με το κατάλληλο offset αμέσως μετά.
Επίσης τις επόμενες ημέρες θα πρέπει να καταλήξω στο αν θα χρησιμοποιήσω τα άκρα του Sierra ή θα κατευθυνθώ στο σχεδιασμό και την κατρασκευή δικών μου, τέτοιων που θα με ικανοποιούν απόλυτα όσον αφορά τη γεωμετρία της ανάρτησης.

Εικόνα

Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιουν, 2010 20:46
από DUKE
ANTE MPRABO NA PROXORAME!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιουν, 2010 07:28
από kastrato
Telika teo to sassi tha to kaneis me auto to sxediasmo? Giati den to kaneis san normal seven? San dithesia formula einai twra..

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιουν, 2010 08:21
από γκ

Έχω σχεδόν καταλήξει περίπου στο 1.6:1 ως λόγο wheelbase/track και σύμφωνα με τα γραφόμενα είναι και η ιδανική αναλογία.
Δυναμική επαναφορά! Χαίρομαι που κατέληξες σ' αυτήν την ενίσχυση του σασί.
Το Άκερμαν βγαίνει με τα άκρα του Siera;