Σελίδα 9 από 19

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Αύγ, 2008 17:48
από Echidna
Όσον αφορά το τελικό βάρος του αυτοκινήτου και δεδομένου ότι θα μπει κινητήρας μοτοσυκλέτας, κατά πάσα πιθανότητα δε θα ξεπεράσει τα 500 κιλά.
Έχει υπάρξει και BEC με full καύσιμα, μετρημένο στα 450 κιλά!
Όπως καταλαβαίνεις το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται στις λεπτομέρεις κατά τη διάρκεια της κατασκευής. Γι'αυτό κι εγώ δίνω προσοχή στις λεπτομέρειες ώστε στο τέλος να μην έχουμε άσχημα αποτελέσματα από πλευράς βάρους. Και το λέω αυτό γιατί ο Gibbs χρησιμοποιεί αφειδώς τα υλικά...

Τον τελευταίο καιρό προσανατολίζομαι προς τη μερική μετατροπή του σασί, το οποίο θα γίνει πιο πλατύ, και στις πλευρές (δίπλα στον οδηγό-συνοδηγό) θα φτιαχτούν crush structures για τη βελτίωση της ανύπαρκτης έτσι κι αλλιώς παθητικής ασφάλειας που παρέχει ένα απλό locost. Το aluminium honeycomb ντυμένο εξωτερικά με φύλλο αλουμινίου είναι ό,τι καλύτερο για τέτοιο σκοπό. Επίσης τις επόμενες ημέρες θα αρχίσω να προμηθεύομαι εργαλεία και υλικά για την κατασκευή εξαρτημάτων από σύνθετα υλικά, fiberglass και carbon. Πρώτο μου πείραμα θα είναι η κατασκευή του nosecone του locost, αρχικά από fiberglass και ύστερα βλέπουμε για carbon.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Σεπ, 2008 14:34
από ligos
όλα καλα λοιπόν αφου με ξεγελάει η φωτο :-)

Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Σεπ, 2008 00:07
από DUKE
File echidna se parakalw tsekare an auto to lamaki tha antexei to baros twn petal me ta tsarouxiasmata sou..
Dn nomizw na einai toso aplo...

Keep up the good work..

Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Σεπ, 2008 11:07
από kastrato
oso anafora ton xwro sta petal sto diko mou 7ari an den foresw papoutsi style agwnistikou (puma, alpinestars ,sparco, kati tetoio) pataw freno kai patiounte kai ta tria petals.
Oso anafora to varos tou kit car gia ena bec 450-500 einai kala. Shmera aurio 8a zugisw ka ito diko mou na doume...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Σεπ, 2008 18:48
από Echidna
File echidna se parakalw tsekare an auto to lamaki tha antexei to baros twn petal me ta tsarouxiasmata sou..
Dn nomizw na einai toso aplo...

Keep up the good work..
Ποιό λαμάκι εννοείς;
Μιλάς για το πεντάλ φρένου γενικά;
To πεντάλ είναι φτιαγμένο από ατσάλι 5mm πάχους το οποίο σε διαβεβαιώ ότι είναι πολύ ισχυρό! Και αν θυμάμαι καλά από την ανάλυση που έκανα, το πεντάλ του φρένου αντέχει μέχρι και κάποιους τόνους για να φτάσει στα όρια αντοχής του. Γι' αυτό και βελτίωσα το σχέδιο του Gibbs κάνοντάς το ελαφρύτερο και ισχυρότερο ταυτόχρονα.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Σεπ, 2008 18:52
από Echidna
oso anafora ton xwro sta petal sto diko mou 7ari an den foresw papoutsi style agwnistikou (puma, alpinestars ,sparco, kati tetoio) pataw freno kai patiounte kai ta tria petals.
Oso anafora to varos tou kit car gia ena bec 450-500 einai kala. Shmera aurio 8a zugisw ka ito diko mou na doume...
Το είχες ζυγίσει και πριν ώστε να δούμε τη διαφορά;

Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Σεπ, 2008 21:44
από kastrato
dustuxws oxi den to eixa zugisei... m@l@ki@ to 3erw.... snif

Δημοσιεύτηκε: Δευ 29 Σεπ, 2008 20:35
από Echidna
Παρήγγειλα σήμερα τα εξής από rallydesign:

1) Wilwood Powerlite brake kit, 4πίστονα, με απλούς δίσκους, υγρό φρένων Wilwood High Temp 570.
1493992958_260-11179prod.jpg 1493992932_hdrackproduct.jpg
2) Τακάκια Wilwood Fast road Light Rally, Poly-E για Powerlite δαγκάνα
1493907878_plitekit430.jpg
3) 2 καινούργια άκρα Sierra για την εμπρός ανάρτηση.

Εικόνα


4) 2.4 κρεμαγιέρα Escort μαζί με αλουμινένια clamps
1493992932_hdrackproduct.jpg 1493907832_290-0632.jpg
5) Ball joints πάνω και κάτω για τα εμπρός ψαλίδια
1493907776_kitsbits%20005.jpg 1493907827_dar013.jpg
6) Camber adjusters
1493907870_p7070019.jpg
7) Mushroom plugs για τα άκρα ώστε να δεχτούν τα μπαλάκια στο σημείο όπου κανονικά στο Sierra έμπαινε το αμορτισέρ
1493907754_p7070021.jpg
8 ) Κατανεμητή πίεσης της Wilwood.
1493907878_plitekit430.jpg

Δημοσιεύτηκε: Δευ 29 Σεπ, 2008 20:42
από Echidna
Τις επόμενες ημέρες θα στρωθώ λιγάκι στη μελέτη των ψαλιδιών ώστε να ξεκινήσω και την κατασκευή τους! Έχω ήδη αρχίσει να μελετάω τη γεωμετρία του Gibbs και ήδη έχω βρει χώρο για βελτίωση! 8)
Ευχηθείτε μου καλή επιτυχία! :P

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ, 2008 08:23
από Gigi
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ, 2008 13:25
από kastrato
kalh epituxia kai apo emena !!
polu wraia ta pragmata pou phres!!
Prepei kai egw by the way na parw ugro gia frena mou to 8umises twra...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ, 2008 13:14
από Echidna
Ευχαριστώ Γιώργο!
Την Παρασκευή υπάρχει περίπτωση να ανέβω Αθήνα να δω το MK σου αλλά και να δούμε και για τα καθίσματα. Στείλε μου σε pm το κινητό σου.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ, 2008 13:19
από kastrato
mexri thn deutera arga to vradu eimai sthn agglia... sorry
apo deutera kai meta opote 8es!
to kinito mou to exw grapsei sthn aggelia me ta antallaktika pou poulaw sto section pros pwlish.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ, 2008 21:56
από Echidna
Πάλι Αγγλία; Τί έγινε, ξέχασες το πτυχίο; :lol:

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Οκτ, 2008 22:28
από kastrato
oxi hr8a na graftw se ena master na to kanw parallhla me ton strato mhn paei enas xronos xamenos...
gurnaw thn deutera ama 8es na sunanth8oume na deis kai to mk