Καλησπέρα, είμαι καινούριος στο φόρουμ και μπράβο για την καλή δουλειά που έχετε κάνει.
Είμαι φίλος των Lotus Seven και των locost κλώνων του αρκετά χρόνια και δυστυχώς η μόνη επαφή που είχα ήταν κάτσω πίσω από το τιμόνι ενός Caterham Seven 1.4cc χωρίς να μου δοθεί η ευκαιρία να το οδηγήσω... Λάβετε υπόψη σας ότι έχω λίγες σχετικά γνώσεις πάνω στο θέμα locost. Είμαι εδώ καταρχήν για να μάθω και όταν μάθω υπόσχομαι να μάθω ότι έμαθα και σε άλλους!
Λοιπόν ας μπω στο ψητό:
Θέλω να πραγματοποιήσω μέσα στη περίοδο 2014-2015 αν όλα πάνε καλά από οικονομικής απόψεως, ένα από τα δύο πρότζεκτ που έχω στο μυαλό μου, αλλά το ποιο από τα δύο θα υλοποιήσω θα εξαρτηθεί κατά κύριο λόγω από το κόστος του καθενός εκ των πρότζεκτ. Καταρχήν θα ήθελα μου πει κάποιος που να γνωρίζει το κόστος αγοράς ενός κιτ (το λέω καλά;) για locost Seven; (Εννοώ τα πλαστικά και γιατί όχι και το σωληνωτό πλαίσιο του αλλά όχι τα μηχανικά μέρη διότι εκεί ξέρω πόσο πάει το μαλλί). Η να μου πει ποιο είναι περίπου το κόστος για τα να κατασκευάσω από πολυεστέρα και ατσάλινες σωλήνες υποθέτω, (ε;)
Όσον αφορά τα κομμάτια από ta doner cars αποφάσισα να επιλέξω κάποιο κινητήρα τύπου boxer, δηλαδή flat engine από αυτούς που χρησιμοποιούνται σήμερα στα Subaru ας πούμε με ιπποδύναμη το πολύ 100-120 ίππων και 1.500 με 2.000 κυβικών περίπου. Δηλαδή έναν κινητήρα από παλιό Subaru Impreza, Leone, Legacy ή Forester. Έναν σχετικά συμπαγή, επίπεδο και με χαμηλό κέντρο βάρους ο οποίος θα έρθει όσο το δυνατόν πιο κοντά προς το κέντρο του Locost σε συνδυασμό με σασμάν και διαφορικό από Ford Sierra/Scorpio/Transit η όποιο άλλο πισωκίνητο βρεθεί. Μάλλον απορρίπτω τους 2κύλινδρους κινητήρες των BMW 1150GS και 1200GS αν και μου αρέσουν πολύ. Το πρόβλημα είναι ότι το σασμάν και ο συμπλέκτης της μοτοσυκλέτας δεν ξέρω αν θα συνεργάζονται σωστά και δε ξέρω ούτε πως θα λυθεί το θέμα λίπανση αφού ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας δε θα παίρνει τις κατάλληλες κλίσεις στις στροφές. Βέβαια έχουν το πλεονέκτημα του μικρότερου βάρους σε σχέση με το κινητήρα αυτοκινήτου και ότι η μετάδοση είναι με άξονα και όχι αλυσίδα όπως σε άλλες μοτό. Μάλλον όμως για κινητήρα Subaru με βλέπω ( η στη χειρότερη κανένα υδρόψυκτο flat-four από παλιό VW Τransporter αν το βρω σε εντελώς ξεφτίλα τιμή). Από 'κει και πέρα, μουαγιέδες, άξονες δίσκοι εμπρός και ταμπούρα πίσω μάλλον πάλι από Ford Sierra ή Lada Niva...............,
ανάρτηση-διπλά ψαλίδια εμπρός/πίσω τροποποιημένα, κτλ πάλι από παλιό Ford μάλλον.
Στόχος είναι το βάρος του Locost και η τιμή να κρατηθούν όσο ποιο χαμηλά γίνεται, Γιατί λεφτά δεν υπάρχουν!
Υπάρχει όμως όρεξη, δημιουργικότητα και κάποιες λίγες γνώσεις...
Η φιλοσοφία του Locost από ότι διάβασα είναι να αξιοποιείς αυτά που οι άλλοι στέλνουν για scrap! Στην Αγγλία και όχι μόνο εκεί χρησιμοποιούν από ότι έψαξα ό,τι παλιοσίδερο η παλιό ανταλλακτικό οχήματος ταιριάζει και υπάρχει διαθέσιμο ακόμα και άσχετο με το χώρο του αυτοκινήτου κάποιες φορές... Πάντως αν βρω σε πολύ χαμηλή τιμή άλλο doner ίσως παρεκκλίνω του αρχικού σχεδίου ! Επίσης το πρότζεκτ Νο1 μπορεί να εγκαταλειφθεί για αυτή τη σεζόν και να μεταπηδήσω στο πρότζεκτ Νο2 αν δω ότι δε με παίρνει από οικονομικής απόψεως. Αυτά για την ώρα...
Λοιπόν, ...ακούω γνώμες, απόψεις, ιδέες, παρατηρήσεις, κτλ!
Και πάλι μπράβο για το forum!
Για το δεύτερο πρότζεκ που έχω κατά νου θα ανοίξω άλλο ποστ αργότερα.