Συνεχίζοντας με τα μηχανικά, (δυστηχώς μερικές λεπτομέριες και φώτο εχουν χαθει αφου χάλασε ο σκληρός δίσκος μου)
Ο κινητήρας είναι RS2000, δηλαδή ένας ενισχυμένος Pinto 2 λίτρος.
Με εργαστασιακές μεγαλυτερης διαμετρου βαλβίδες, αλουμινένιο κάρτερ και διαφορετικό σασμαν.
Egine rebuild και upgrade λοιπόν.
Πιστόνια Malley - Ροική εξέλιξη - 11.8 συμπίεση (Ο κινητήρας να σημειωθεί οτι δεν είχε ανοιχτεί).
![1493907826_dsc00140-1.jpg (56.12 KiB) Προβλήθηκε 31205 φορές 1493907826_dsc00140-1.jpg]()
2πλα 48aria Weber DCOE
Εκκεντροφόρος 304μοίρες με ρυθμιζόμενο γρανάζι και βαλβίδες ΚΕΝΤ.
![1493907819_05062008001.jpg (55.61 KiB) Προβλήθηκε 31205 φορές 1493907819_05062008001.jpg]()
Full εξάτμιση by Loukakis
![1493907810_img_1264.jpg (75.95 KiB) Προβλήθηκε 31205 φορές 1493907810_img_1264.jpg]()
Τρόμπα βενζίνης Facet:
![1493907807_dsc00002.jpg (77.51 KiB) Προβλήθηκε 31205 φορές 1493907807_dsc00002.jpg]()
Χειροποίητο ψυγείο τριών κυψελών με fan kit της Spal:
![1493907801_dsc03285.jpg (53.8 KiB) Προβλήθηκε 31205 φορές 1493907801_dsc03285.jpg]()
Το αποτέλεσμα:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος
DUKE την Κυρ 19 Ιουν, 2011 13:06, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.