Σελίδα 5 από 9
Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιουν, 2010 07:42
από westy turbo
na eisai kla gerwn...eilhkrina,den ksero ti metalo einai
oso gia tis pinakides.....ga@@@a....
Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιουν, 2010 07:45
από westy turbo
oso gia to plenum,einai apo nissan 2.0 me tetrapetaloudo apo thn mana tou,alla to katargisa kai mphke 60mm jenvey petalouda,tha balo kapoia stigmh kai allh foto gia na deis pos einai mesa
Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιουν, 2010 09:46
από theo11
φιλε μου το εχεις κανει διαμαντι το αμαξι μπραβο σου αντε και στα δικα μας καλη συνεχεια
Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιουν, 2010 10:51
από westy turbo
Na eisai kala,kai sta dika sou!
Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιουν, 2010 13:09
από γκ
Westy, είσαι τελειομανής και φαίνεται. Δώσε βάση όμως και σε αυτά που σου λέει ο Γιώργος για τον κρύο αέρα.
Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιουν, 2010 13:20
από westy turbo
Pou mou eipe kai toxasa? pio piso?
Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιουν, 2010 13:24
από westy turbo
ok,sthn piso selida....to kapo exei paei gia na na anoixtoun ta branxia pou eixe apo to ergostasio alla oxi anoixta....to nose cone einai v8 opote exei duct,+ oti logika tha mpei ena scoop typou NACA gia to filtro...
An kai argisa,to onoma mou einai Aris
Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιουν, 2010 13:30
από kastrato
Ari,
Το V8 το nosecone βάζει αέρα στο ψυγείο από μπροστά και το άνοιγμα που έχει από πίσω είναι για να βγάζει τον ζεστό αέρα. Το ΝΑCΑ duct να ξέρεις επίσης βγάζει αέρα λόγο της υποπίεσης που δημιουργεί, οποτε από ότι είπες μονο το άνοιγμα των αεραγωγών του καπό σου ότι κάνουν..
Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιουν, 2010 13:30
από Nikos_Bugs
καλησπέρα,
το ψυγείο του νερού είναι το "High efficiency" της Westfield? Αν όχι, πες μου αν θέλεις κάποια χαρακτηριστικά του (πάχος, διαστάσεις, κλπ) και από ποιον ψώνισες
Στα ανοίγματα στο πλάι του body work φαίνεται ότι έχεις κόψει τις 3 πλευρές και απλά το τραβάς προς τα έξω.
Επειδή σκέφτομαι τρόπο να κάνω παρόμοιους αεραγωγούς που θα βγάζουν προς τα έξω τον αέρα που θα περνάει από το ψυγείο (με κάποια panels) θεωρείς ότι με αυτόν τον τρόπο δεν έχει φόβο να σπάσει το GRP από την τάση που του ασκείται?
Εναλλακτικά θα στείλω τον αέρα μετά το ψυγείο προς τα πάνω, φτιάχνοντας ένα κατάλληλο panel και ανοίγοντας έναν αεραγωγό στο nosecone (κάτι σαν το Caterham CSR & το ducted nosecone της Westfield για τα V8 )
edit: ooppss.. την ίδια ώρα γράψαμε για το ίδιο -σχεδόν- θέμα
Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιουν, 2010 13:40
από kastrato
Και με λίγη DIY ασχολία μπορείς να το κανεις εύκολα αρκεί να πάρεις afro και να δημιουργήσεις ένα duct από το ψυγείο και πίσω μέχρι το τέλος του nosecone το κάναν πολύ αγωνιζόμενοι στο 750 club στην αγγλία τώρα μια που έχετε westfield νομίζω ότι το V8 duct τις westfield είναι μια έτοιμη λύση και αισθητικά ωριμότερη.
Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιουν, 2010 13:57
από Nikos_Bugs
Και με λίγη DIY ασχολία μπορείς να το κανεις εύκολα αρκεί να πάρεις afro και να δημιουργήσεις ένα duct από το ψυγείο και πίσω μέχρι το τέλος του nosecone το κάναν πολύ αγωνιζόμενοι στο 750 club στην αγγλία τώρα μια που έχετε westfield νομίζω ότι το V8 duct τις westfield είναι μια έτοιμη λύση και αισθητικά ωριμότερη.
και κατά 200 λίρες ακριβότερη από μία φθηνή custom made
Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιουν, 2010 14:06
από westy turbo
TA pseigia einai ths radtec,to GRP einai arketa xontro kai den to fobame,to idio duct ths westfield exo alla den mpainei
opote tha to kano custom,ontos den perimeno apo to naca alla kati tha sumbalh kai auto.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ, 2010 09:42
από westy turbo
Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Ιούλ, 2010 07:52
από kastrato
Panemorfo. Mhpws to zugises prin to valeis na doume posa kila einai to moter?
Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Ιούλ, 2010 08:23
από westy turbo
oxi.......