Λίγα λόγια για το Westfield που έχω.
Έχει καινούργιο κινητήρα Ford Zetec Sigma, 1600 κ. εκ., με 5άρι κιβώτιο Ford Type 9 και μπλοκέ διαφορικό. Σύμφωνα με την Westfield, αποδίδει 155 ίππους στις 6600 σαλ και ροπή 192 Nm στις 4500 σαλ.
Φοράει ζάντες Team Dynamics Racing (http://www.teamdynamicsracing.com/pro-r ... 1black.htm) 15x7 και λάστιχα Toyo R888 σε διάσταση 205/50-15.
Τα φρένα του είναι τέσσερα δισκόφρενα με διπίστονες δαγκάνες, χωρίς σύστημα υποβοήθησης (σέρβο), ενώ μπορούσα να επιλέξω και 4πίστονες ΑΡ δαγκάνες μπροστά με αεριζόμενους δίσκους με ρυθμιζόμενη κατανομή πίεσης εμπρός-πίσω, με έξτρα κόστος 700€.
Στα τέσσερα ανεξάρτητα ψαλίδια υπάρχουν αναρτήσεις με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου. Επίσης η γωνία camber είναι εύκολα ρυθμιζόμενη στα εμπρός ψαλίδια.
Οι ζώνες ασφαλείας είναι 4 σημείων, τα καθίσματα είναι σταθερά και δεν έχουν ράγες ώστε να σωθεί χώρος για να χωρέσω (...), το τιμόνι είναι αποσπώμενο, το roll-bar είναι ενισχυμένο, στηρίζεται σε 4 σημεία του πλαισίου και είναι εγκεκριμένο από την RAC για χρήση σε πίστα (όχι σε αγώνες).
Ο κατάλογος με τα αξεσουάρ είναι μακρύς, δεν θα τον αναφέρω εδώ. Το αυτοκίνητο έβγαλε πινακίδες στις 20 Αυγούστου, μετά από μια πολύμηνη αναμονή και καθυστερήσεις αλλά κάπου δικαιολογώ την όλη κατάσταση καθώς είναι το πρώτο που εισήχθη στην Ελλάδα προς πώληση και γνωρίζετε πολύ καλά όλοι σας πόσο δαιδαλώδεις είναι οι διαδικασίες που απαιτεί το Ελληνικό Δημόσιο...
Το αυτοκίνητο ταξίδεψε δεμένο μέσα σε ξυλοκιβώτιο, δεν ήθελα να το ακουμπήσει κανείς πριν από μένα και να μην ανεβοκατέβει σε νταλίκες κτλ...Αυτό αύξησε την τιμή κατά 1600€ παραπάνω. Επίσης την βασική τιμή αύξησαν: το μπλοκέ (750€), οι ζώνες 4 σημείων (140€), το χαμηλότερο πάτωμα (120€), η αριστερή θέση του τιμονιού (330€), το ενισχυμένο roll-bar (220€), το FW bodykit (αντί του κλασικού look με 450€ επιπλέον) και τα +20 άλογα του κινητήρα (βασική έκδοση 135 ίπποι) (1500€). Πιστεύω ότι η βασική έκδοση θα στοιχίζει γύρω στις 34 με 35 χιλιάδες ευρωπαϊκά.
Αν έχω ξεχάσει κάτι, ρωτήστε ελεύθερα Φωτογραφίες κατά τη διάρκεια της κατασκευής υπάρχουν και θα τις ανεβάσω προσεχώς
Την Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου θα γίνει η παρθενική είσοδος σε πίστα καρτ, στο Καρτόδρομο των Αφιδνών. Όσοι πιστοί προσέλθετε!