από panaotatsis » Σάβ 14 Φεβ, 2009 13:26
Φίλε γ κ όπως ακριβός το περιγράφεις έτσι είναι και χαίρομε που το ανάφερες για τη δεν το διευκρίνισα .είναι μελετημένη η κλίση και η διαφορά που δέχεται είναι τόσο μικρή όσο χρειάζεται ώστε να το βοηθήσει στο στρίψιμο ,βέβαια αυτό θα το δούμε στην ευθυγράμμιση και φυσικά στο δρόμο έτσι ώστε αν υπάρξει πρόβλημα να μεταφερθεί πάνω στο ψαλίδι ,άλλωστε για αυτό το λόγο είναι ιδιοκατασκευη για να μαθαίνουμε και να εξασκούμαστε.
Όταν αδειάσω θα ανεβάσω και άλλες Φώτο γιατί από της τελευταίες είναι πολύ πιο προχωρημένο αλλά ο χρόνος μου είναι πολλή περιορισμένος ,επίσης θέλω να επισημάνω το θέμα του βάρους , και στο φίλο με το Alfa Romeo , θέλει προσοχή και σχεδίαση σωστή ώστε το βάρος του μοτέρ να πέσει εμπρός από τα ημιαξόνια και τους τροχούς γιατί σε αντίθετη περίπτωση ,με πολύ βάρος πίσω δεν θα έχουμε καλό τιμόνι . και γενικά σωστό στρίψιμο