Τελευταία Νέα
  • Προβολή της τελευταίας δημοσίευσης Greek Kit car championship

    Τελευταία δημοσίευση από: westy turbo » Παρ 09 Σεπ, 2011 08:50

    Mακαρι να γινει αυτο παιδια!και αν καπου μπορω να βοηθησω ,ευχαριστως....τωρα πρεπει να ειμαστε νομικα οκ??? σαν club???
    Views: 16724  •  Comments: 13  •  Write comments
  • Προβολή της τελευταίας δημοσίευσης Συνημμένο(α) Didi 26

    Τελευταία δημοσίευση από: JohnL » Τρί 06 Σεπ, 2011 16:17

    ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΑΔΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!


    @$!(@&!)$!&@($^&%!)@#! άδειες. Μέχρι και τα αεροπλάνα σε κιτ (που τα φτιάχνει ο πιλότος!) παίρνουν άδεια στην Ελλάδα!

    Τα )!*$!(#&!@#$( τα locost / αυτοσχέδια κλπ με τίποτα .....
    Views: 16767  •  Comments: 4  •  Write comments
  • Προβολή της τελευταίας δημοσίευσης Συνημμένο(α) Pwleitai Mhxani apo Kawa. ZZR

    Τελευταία δημοσίευση από: grizx3 » Δευ 22 Αύγ, 2011 23:57

    * * * Edit * * *
    Views: 10515  •  Comments: 2  •  Write comments
  • Προβολή της τελευταίας δημοσίευσης Συνημμένο(α) Lotus7 φαρδύ σασί 2.3 turbo Ford 0,9 bar 200hp 580kg testrun

    Τελευταία δημοσίευση από: Kostas Papamichalis » Πέμ 14 Ιούλ, 2011 23:29

    Προσπαθούμε Θοδωρή..... Υπομονή..... Δεν έχω βάλει φωτογραφίες των πλαστικών γιατί θέλω πλέον όταν θα μπούν να είναι κάτι ολοκληρωμένο. Πάντως δεν είμαστε μακριά για το τελικό ντύσιμο.
    Views: 17864  •  Comments: 8  •  Write comments
  • Προβολή της τελευταίας δημοσίευσης FAST ROAD SET-UP

    Τελευταία δημοσίευση από: kastrato » Τετ 15 Ιουν, 2011 10:11

    Καλημέρα,



    Σε πρώτη φάση αυτό που έχεις να κανεις είναι να δεις αν όλα είναι όπως πρέπει, δηλαδη ψαλίδια σασί κτλ να είναι ίσια και ότι όλο το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται όπως πρέπει, μετά μπορείς να ρυθμίσεις το ύψος του αυτοκινητου.

    Μετά πρέπει να ρυθμίσεις camber μπροστά (πίσω δεν μπορείς λόγο άξονα :-( )

    Και τέλος να παίξεις με σκληρότητα ελατηρίων πριν πας σε bound rebound.

    Αντιστρεπτικές δεν έχεις αν θυμάμαι καλά. Για fine tuning παίξε λίγο με τις πιέσεις των ελαστικών.

    Έχω την εντύπωση ότι δεν σε κάλυψα και πολύ γιατί ότι είπα είναι το αυτονόητο και μάλλον είναι πολύ γενική η προοπτική μου επί του θέματος,. Αυτό συμβαίνει γιατί εσύ είσαι ακόμα γενικότερος. Δηλαδή η ερώτηση τι να κάνω για fast road και πιστα set up είναι μάλλον άτοπη..

    Άλλο το ένα άλλο το άλλο και γενικά από αμάξι σε αμάξι αλλάζουν όλα. Επίσης δεν ξέρεις τι κάνει το αμάξι σου όπως είναι για να μπορείς να διορθώσεις οτιδήποτε γιατί δεν ξέρεις τι είναι λάθος. Όσο αναφορά του αντώνη το αυτοκίνητο και να σου πω το set up του και κανεις ακριβώς τα ίδια στο δικό σου πάλι θα έχεις δυο τελείως διαφορετικά αμάξια (και δυο τελείως διαφορετικούς οδηγούς...)

    Αλλιώς "σεταρει" ο Αντώνης το αμάξι του όταν τρέχει και αλλιώς εγώ όταν τρέχω με το αμάξι του αντώνη... (Και οι χρόνοι μας πολλές φορες δεν απέχουν πάνω από μερικά δέκατα...)

    Οποτε μάλλον πρέπει να αρχίσεις από την αρχή και όχι από το τέλος....

    Αλλα μην πτοείσαι εδώ είμαστε και όλα θα γίνουν, όρεξη να υπάρχει..... (γιατί ως γνωστόν εγώ από όρεξη στέρεψα...)
    Views: 11324  •  Comments: 1  •  Write comments

Κολάζ φωτογραφιών

Κορυφαίοι συγγραφείς
Όνομα μέλους Δημοσιεύσεις
kastrato 828
DUKE 375
Echidna 315
γκ 281
JohnL 246
westy turbo 210
TheodoreSavvidis 200
ex_hustler 182
maik 134
Psilos 126
Συνδεδεμένοι χρήστες

Συνολικά υπάρχουν 128 μέλη σε σύνδεση: 0 εγγεγραμμένα, 0 με απόκρυψη και 128 επισκέπτες

Εγγεγραμμένα μέλη: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη

Στατιστικά
Συνολικές δημοσιεύσεις 4261
Σύνολο θεμάτων 369
Total Announcements: 0
Total Stickies: 3
Total Attachments: 1118

Σύνολο μελών 473
Το νεότερο μέλος μας arel
Δωρεές