Μοτερ Απο μηχανη τι? πως?
  • Άβαταρ μέλους
    swtiriskal
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 9
    Εγγραφή: Δευ 16 Μαρ, 2009 16:06

    Μοτερ Απο μηχανη τι? πως?

    από swtiriskal » Δευ 17 Αύγ, 2009 22:59

    Λοιπον καταρχας καλησπερα σας!Εδω και καιρο θελω να αρχησω ενα προτζεκτ να φτιαξω ενα καρτ!Αυτο που θελω να σας ρωτησω ειναι το εξης!Καταρχας τι μοτερ θ ηταν ιδανικο?Δλδ ενα μοτερ απο μια honda παλια 400cc ή 250cc ειναι καλο?Δν θελω τπτ τρομερες τελικες γτ ξερω πως το σασι δν θα ναι και για τρελες τελικες αλλα ομως θελω να χει λιγο νευρο δλδ τα 60-70 να τα βαραει πολυ γρηγορα!Εσεις τι μοτερ προτεινεται και που μπορω να βρω φθηνο μοτερ?Μεχρι τωρα εχω ψαξει μονο στον οδδυ.Επισης αυτο που δν μπορω να καταλαβω ειναι το πως θα φερω το συστημα ταχυτητων στα χερια μου.Δλδ ενω το μοτερ θα ναι πισω μου αρα και ο επιλογεας ταχυτητων πισω αριστερα μου πως θα καταφερω να φερω των επιλογεα(καπιο λεβιε αυτοκινητου) στο δεξι μου χερι?Με ντιζες? με σιδερα?Πως?Δν μπορω να το καταλαβω και δν μπορω να βρω και καποια αντιστοιχη φωτο περι του θεματος αυτου!Με αλυσιδα οπως ειναι δλδ μια μηχανι θα το χω και οχι με διαφορικο (γτ πολυ απλα δν ξερω πως λειτουργει ενα διαφορικο αλλα δν θελω και αλλα εξοδα! :lol: )

    Αρα ανακεφαλαιονοντας τι μοτερ προτεινεται (οχι κανα 100αρι γτ ειπαμε δν θελω τρελα γκαζια απλα να πηγαινει και να μπορει να γραψει λιγακι δλδ να χει εκινησεις)


    Και επισης καποιος ας μου λυσει την απορια με τις ταχυτητες!!!!

    Ευχαριστω εκ των προτερων το ξερω πως κουραζω αλλα ομως ειμαι νεος στο θεμα και δν ξερω και πολλα και προσπαθω να μαθαινω οσο μπορω!Καθως το καρτ ειναι το ονειρο μου!
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τρί 18 Αύγ, 2009 11:14

    Η μάρκα που διάλεξες είναι αξιόπιστη και τα κυβικά αρκετά. Θα πρέπει να δουλεύει το μοτέρ όμως, γιατί σε αντίθετη περίπτωση το κόστος δεν αξίζει.
    Καλύτερα να έχει μίζα, για να μη σηκώνεσαι από το κάθισμα όταν σβήνει.
    Ο λεβιές των μοτοσυκλετών περιστρέφεται σε ένα επίπεδο και η μεταφορά του είναι πιό εύκολη από το λεβιέ του αυτοκινήτου. Θα χρησιμοποιήσεις ακρόμπαρα ή αρθρώσεις σαν αυτά που χρησιμοποιούνται σε μερικές μοτοσυκλέτες για να φέρουν το λεβιέ πιό κοντά στο πόδι.
    Θα ξεκινήσεις από τον στάνταρ λεβιέ, γιατί ταιριάζει στο πολύσφηνο του άξονα. Μάλλον σε κάθετη θέση.
    Θα κοψεις το κομάτι που πατάει το πόδι και θα κολλήσεις μιά άρθρωση στη θέση του. Από την άλλη άκρη της άρθρωσης ή του ακρόμπαρου θα κολλήσεις ή θα βιδώσεις ένα σωλήνα που θα πηγαίνει προς το χέρι σου. Αυτός ο σωλήνας θα συνδέεται με άρθρωση στο μέσον του τελικού λεβιέ.
    Στο κάτω άκρο του ο τελικός λεβιές θα στηρίζεται με άρθρωση στο σασί και πάνω θα είναι η χειρολαβή.
    Αυτά χοντρικά και καλά ξεμπερδέματα.
  • Άβαταρ μέλους
    swtiriskal
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 9
    Εγγραφή: Δευ 16 Μαρ, 2009 16:06

    από swtiriskal » Τρί 18 Αύγ, 2009 14:46

    Σε υπερευχαριστω για τη βοηθεια!Τωρα ολα αυτα ειναι ευκολα ή εμενα μου ακουστηκαν ευκολα?Επισης μηπως μπορει καποιος σε ενα σχεδιακη, καμια φωτο ή κατι τετοιο που να φενεται το συστηματακη που φερνει τις ταχυτητες απο πισω αριστερα στο δεξι μου χερι?να μου δειξει λιγο το πως θα ειναι ακριβως αυτο το πραμα που θα ερθουν οι ταχυτητες στο δεξι μου χερι? Ευχαριστω!
  • Άβαταρ μέλους
    thanasis kos
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 74
    Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ, 2009 02:17
    Τοποθεσία: ΚΩΣ

    buggy

    από thanasis kos » Τετ 19 Αύγ, 2009 00:16

    Καλησπέρα σε όλους!!! Swtiri Εγώ στο δικό μου έβαλα μηχανή από HONDA AX-1 250cc 29 ίππους και πηγένει αρκετά καλά μπορείς να πάρεις μια ιδέα στο youtube.γράψε kos island thanasis home made buggy. Όσων αφορά τις ταχύτητες γίνονται σειριακές στο χέρι. Φωτο έχω ανεβάσει στο άλμπουμ προσωπικά άλμπουμ μελών thanasis kos. Έαν θες κάτι άλλο στη διάθεση σου.
  • Άβαταρ μέλους
    a295
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 5
    Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ, 2009 00:04

    από a295 » Τετ 19 Αύγ, 2009 01:57

    Μπραβο ρε θαναση πολυ καλο και δειχνει και πολυ δυνατο!!!
    μπραβο και παλι!!!
  • Άβαταρ μέλους
    swtiriskal
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 9
    Εγγραφή: Δευ 16 Μαρ, 2009 16:06

    από swtiriskal » Τετ 19 Αύγ, 2009 15:00

    Πραγματικα αυτο που εχεισ φτιαξει νιωθω πως με εκφραζει!ειναι ακριβως οτι σκεφτομουν απλα σε πιο χαμηλο προφιλ δλδ του στυλ καρτ!και το μοτερακι βλεπω μια χαρα τα παει και πρεπει να ειναι και φθηνη η αγορα του!Τις ταχυτητες απο οτι ειδα και απο οτι καταλαβα τις εχεις στο αριστερο χερι για λογους ευκολιας της κατασκεβης?Τον συμπλεκτη τι τον εκανες?μηπως μπορεις να ανεβασεις και καμια αλλη φωτο ετσι πιο κοντινη να φανονται περισσοτερες λεπτομεριες?Ποσο σου στοιχισε το ολο θεμα?και ποσο καθε τη ξεχωριστα?Τι διαστασεις και τι τυπο σιδερα εχεις βαλει?
    Ευχαριστω και σορρυ αν κουρασα! :wink:
  • Άβαταρ μέλους
    thanasis kos
    Που και που εδώ
    Που και που εδώ
    Δημοσιεύσεις: 74
    Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ, 2009 02:17
    Τοποθεσία: ΚΩΣ

    από thanasis kos » Πέμ 20 Αύγ, 2009 16:53

    Τις ταχύτητες τις έβαλα αριστερά γιατί από αριστερά είναι ο επιλογέας ταχυτήτων. Μην σε τρομάζει αυτό συνηθίζονται εύκολα και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εάν πάλι δεν μπορείς με λίγη προσπάθεια μπαίνουν και δεξιά. Ο συμπλέκτης είναι στο πόδι σαν του αυτοκινήτου. Το κόστος είναι 450 ευρώ χωρίς τον κινητήρα, μου τον έκανε δώρο ένας φίλος. Τα περισσότερα από αυτά τα πήρε ο τόρνος ,για τον άξονα με τις φλάντζες για το δισκόφρενο και για το γρανάζι 200 ,σωλίνες 18 μέτρα Φ42Χ2mm 60 ,κάθισμα και τιμόνι 70 κλπ.Τα σχέδια είναι από το βιβλίο του Ron Champion BUILD YOUR OWN OFF-ROAD BUGGY από τον Παπασωτηρίου 19,90 ευρώ.
  • Άβαταρ μέλους
    ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 49
    Εγγραφή: Τρί 06 Απρ, 2010 14:11

    από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ » Πέμ 08 Απρ, 2010 13:41

    Ας συνεχισουμε εδω για να μην χανοντε πολυτιμες πληροφοριες στο θεμα του καλωσορισματος..
    αλλα καπου διαβασα εδω για ξηρα καρτερ και αξονα απο γουρουνα με διπλα ψαλιδια κτλ και ανεβαζουν το κοστος κατακοριφα
    Το ξηρό κάρτερ δεν είναι υποχρεωτικό, αφού το θέλεις για αρχή και όχι για αγώνες. Επειδή ο κινητήρας της μοτό γυρίζει 90 μοίρες για να τοποθετηθεί σε seven, στις στροφές με σλικς μπορεί να ξεπιάνει η αντλία λαδιού. Για βόλτες δεν υπάρχει πρόβλημα.
    Ο άξονας της γουρούνας δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο, γιατί είναι κοντός, έχει άλλη στήριξη και δεν έχει διαφορικό. Θα διάβασες για μπάγκι. Στο αυτοκίνητο με κινητήρα TDM θα βάλεις πίσω άξονα αυτοκινήτου, ή θα πάρεις διαφορικό και θα φτιάξεις ψαλίδια αν θέλεις ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω.
    βασικα δεν υπαρχει αρχη και τελος.
    αφου σε ιδιοκατασκευη δε μπορουμε να παρουμε πινακιδες για να το κυκλοφορουμε στο δρομο ουτε και τη παρνηθα μπορω να ανεβω μιας και μενω διπλα τοτε θα εχει αποκλειστικη χρηση σε πιστα Μεγαρα - Καρτοδρομο Αφιδνες κτλ
    λαστιχα σλικ δε νομιζω να βαλω ειναι αρκετο το κοστος για ''αυτοκινητο της κυριακης''

    και ειναι υποχρεοτικο να μπει το μοτερ γυρισμενο κατα τα αριστερα 90 μοιρες.? για να μπει ο αξονας μεταδοσης και το διαφορικο.?
    δε μπορει να μπει πισω μονοκοματος -ιδιοκατασκευη - αξονας με γραναζι.? και να δουλεψει οπως δουλευει κανονικα στη μηχανη ή στη γουρουνα.?
    και θα μου πεις οτι στη μηχανη πιανει 200 κμ τι να το κανεις αυτο στη πιστα.? θα μπει ενα μεγαλυτερο γραναζι πισω να εχω μεγαλυτερη επιταχυνση και μικροτερη τελικη
    εχει γινει.? δουλεψε.?
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Παρ 09 Απρ, 2010 08:15

    Συνοψίζοντας:
    1) Αν ο κινητήρας της μοτό γυρίσει 90 μοίρες, η μετάδοση προς τα πίσω γίνεται με άξονα σε διαφορικό αυτοκινήτου.
    2) Αν ο κινητήρας της μοτό τοποθετηθεί όπως και στη μοτοσυκλέτα η μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. Σ' αυτή τη περίπτωση ο κινητήρας πρέπει να είναι κοντά στους κινητήριους τροχούς, δεν γίνεται να είναι μπροστά στον οδηγό. Υπάρχει διαφορικό της Quaife που παίρνει κίνηση από αλυσίδα για χρήση σε αυτοκίνητο, αλλά υποθέτω μόνο καινούργιο μπορεί να βρεθεί. Η λύση από γουρούνα μπορεί να εφαρμοστεί σε μπάγκι, αλλά όχι σε αυτοκίνητο. Ο άξονας της γουρούνας είναι στενός, στηρίζεται στο κέντρο και περιστρέφεται. Ο άξονας του αυτοκινήτου είναι πιό φαρδύς, στηρίζεται στις άκρες, γιατί δεν περιστρέφεται ο ίδιος, αλλά τα ημιαξόνια μέσα του.
  • Άβαταρ μέλους
    ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 49
    Εγγραφή: Τρί 06 Απρ, 2010 14:11

    από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ » Παρ 09 Απρ, 2010 16:26

    οποτε αν κατασκευασουμε-τροποποιησουμε ενα διαφορικο παρομοιο
    μπορουμε να το κανουμε αλυσιδατο.. οπως εκανε εδω το παλικαρι..
    http://www.c42.mride.se/chaindrive.html

    και ετσι το μοτερ μπορουμε να το βαλουμε μπροστα και χωρις να το
    στριψουμε 90 μοιρες και χωρις να χρειαζεται ξηρο καρτερ..

    βεβαια θα χρησιμοποιησουμε καπου 3,5 μετρα αλυσιδα συνολο αλλα δεν πειραζει..
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Σάβ 10 Απρ, 2010 07:30

    3hro karter xreiazetai atsi kai alliws eite to valeis egkarsia h oxi (90 moires h oxi)
    O logos pou xreiazonte 3hro karter einai giati otan striveis me arketa xlm ta ladia kolane sto plai me apotelesmata h aneparkhs lipansh tou kinhthra.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Σάβ 10 Απρ, 2010 08:09

    Ωραία δουλειά στο διαφορικό. Το δύσκολο θα είναι να το κλείσεις, γιατί πρέπει να έχει βαλβολίνες μέσα. Πρέπει όμως όπως έχω ξαναπεί το μοτέρ να είναι κοντά. Η αλυσίδα (3,5 μέτρα) θα θέλει κάθε τρεις και λίγο τέντωμα και θα χτυπάει, αν μπει το μοτέρ μπροστά.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες