4 Ιταλικά donors
Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν, 2009 17:46
Καταραμένη Κίνα με τα χυτήριά σου θα μας αφήσεις χωρίς donors
Ναι το τελευταίο και πάνω στη νταλίκα είναι μια Gullia. Κινητήρας bialbero γλυπτό! Με 2 επικεφαλής εκεντροφόρους, αλουμινένια κεφαλή, αλουμινένιο μπλοκ, ακόμα και το κάρτερ είναι αλουμινένιο με ψύκτρες. 5 ταχύτητες, αλουμινένιο κέλυφος διαφορικού με ψύκτρες επίσης, 4 δισκόφρενα. Για να φτάσεις ένα παραδοσιακό οικογενειακό 1300 της εποχής (το 62 παρουσιάστηκε) σε τέτοια τελειότητα θα σκάσεις ένα κάρο λεφτά στις εξειδικευμένες βιοτεχνίες του χώρου. Ίσως η ανακατασκευή ενός κινητήριου συνόλου από παληά Alfa (γιατί όποια βρήτε θα είναι σίγουρα λυωμένη) να μην είναι τελικά ακριβή. Το αφεντικό τρελάθηκε όμως, αγαπητέ JοhnnyL και ζητά 200€. Με δεδομένο ότι την πήρε τσάμπα και η νταλίκα για να έλθει στην Αθήνα από Χίο πληρώνει 1000€ για τα 6 αυτοκίνητα που έχει πάνω, είναι πολλά. Αλήθεια πόσο τους δίνουν αυτοί που τα πέρνουν για ανακύκλωση;
2 Berlines. Το μεγάλο τετράθυρο προ Alfeta. Ίδια τεχνολογία, αλλά πάνω από 1750cc.
Ένα σπάνιο στην Ελλάδα αυτοκίνητο, κατάλληλο για locost με κινητήρα στο κέντρο. Lancia flavia. Boxer κινητήρας με έναν επικεφαλής εκεντροφόρο σε κάθε πλευρά, 5 ταχύτητες, διπλά ψαλίδια εμπρός, 4 δισκόφρενα. Υπήρχε σε εκδόσεις με 1 κάθετο weber, 2 κάθετα και μηχανικό ψεκασμό. Ζάντες campaniolo εποχής, πούπουλο. Γι' αυτό εικάζω μαγνησίου. Τιμή δωρεάν, αλλά είναι μακρυά παρατημένη και ο γερανός θέλει 150€.
Ναι το τελευταίο και πάνω στη νταλίκα είναι μια Gullia. Κινητήρας bialbero γλυπτό! Με 2 επικεφαλής εκεντροφόρους, αλουμινένια κεφαλή, αλουμινένιο μπλοκ, ακόμα και το κάρτερ είναι αλουμινένιο με ψύκτρες. 5 ταχύτητες, αλουμινένιο κέλυφος διαφορικού με ψύκτρες επίσης, 4 δισκόφρενα. Για να φτάσεις ένα παραδοσιακό οικογενειακό 1300 της εποχής (το 62 παρουσιάστηκε) σε τέτοια τελειότητα θα σκάσεις ένα κάρο λεφτά στις εξειδικευμένες βιοτεχνίες του χώρου. Ίσως η ανακατασκευή ενός κινητήριου συνόλου από παληά Alfa (γιατί όποια βρήτε θα είναι σίγουρα λυωμένη) να μην είναι τελικά ακριβή. Το αφεντικό τρελάθηκε όμως, αγαπητέ JοhnnyL και ζητά 200€. Με δεδομένο ότι την πήρε τσάμπα και η νταλίκα για να έλθει στην Αθήνα από Χίο πληρώνει 1000€ για τα 6 αυτοκίνητα που έχει πάνω, είναι πολλά. Αλήθεια πόσο τους δίνουν αυτοί που τα πέρνουν για ανακύκλωση;
2 Berlines. Το μεγάλο τετράθυρο προ Alfeta. Ίδια τεχνολογία, αλλά πάνω από 1750cc.
Ένα σπάνιο στην Ελλάδα αυτοκίνητο, κατάλληλο για locost με κινητήρα στο κέντρο. Lancia flavia. Boxer κινητήρας με έναν επικεφαλής εκεντροφόρο σε κάθε πλευρά, 5 ταχύτητες, διπλά ψαλίδια εμπρός, 4 δισκόφρενα. Υπήρχε σε εκδόσεις με 1 κάθετο weber, 2 κάθετα και μηχανικό ψεκασμό. Ζάντες campaniolo εποχής, πούπουλο. Γι' αυτό εικάζω μαγνησίου. Τιμή δωρεάν, αλλά είναι μακρυά παρατημένη και ο γερανός θέλει 150€.