έχω μιλήσει με δύο ανθρώπους που έχουν φτιάξει Westfield με μοτέρ και σασμάν S2000.
O Dave Higgs (το link που παρέθεσε πιο πάνω ο Νικηφόρος) αφού ανταλλάξαμε αρκετά e-mails μου είπε ότι τελικά δεν θα το ξαναέκανε.
Η αρχική μου ερώτηση ήταν για την γνώμη του μεταξύ της χρήσης κινητήρα-σασμάν S2000 και κινητήρα Duratec (με Type9 σασμάν) και για λόγους ευκολίας κατασκευής, υποστήριξης που υπάρχει από άλλες τέτοιες κατασκευές αλλά και βάρους, θα προτιμούσε τον Duratec.
Αλλού ίσως διαβάσεις ότι υπάρχει θέμα με την κρεμαργιέρα του η οποία δίνει κάποια εντολή στον εγκέφαλο, και θα πρέπει να ψάξεις κάποιον τύπο στο εξωτερικό που με μία μικρή πλεξούδα παρακάμπτει αυτή την εντολή (σε κάποια σκανδιναβική χώρα νομίζω ήταν αυτός αλλά δεν το θυμάμαι τώρα)
Προσωπικά το κύριο μειονέκτημα είναι κατά την άποψή μου (και στην περίπτωση κατασκευής ενός locost από την αρχή οπότε και εξαλείφεται το θέμα της όποιας δυσκολίας στην μετατροπή ενός έτοιμου σασί) το βάρος του συνόλου έναντι του παραπάνω συνδυασμού και στην περίπτωση δεξιοτίμονου σασί (όπως το δικό μου) ο τρόπος που κάθεται το μοτέρ του S που ίσως επηρεάζει μαζί με τον οδηγό τα βάρη του αυτοκινήτου.
Αν παρακάμψουμε αυτά τα θεωρητικά ίσως προβλήματα, ο συνδυασμός του F20c μαζί με το 6άρι σασμάν του θα είναι σίγουρα πορωτικός και αποτελεσματικός.
Επίσης νομίζω ότι πρέπει να λάβεις υπ'οψη σου και το μεγάλο ύψος του μοτέρ, που ή θα σε αναγκάσει να φτιάξεις περίεργο "καπώ" ή να χρησιμοποιήσεις dry sump.
Ρίξε και μία πρόχειρη ματιά εδώ:
http://www.prbaustralia.com.au/widebody.htm
Έχω στο pc στο σπίτι bookmarked κάποια links που αφορούν στο θέμα αυτό. Θα κοιτάξω όταν πάω σπίτι να τα ψάξω